ابي به رنگ دريا
 
دل نوشته هاي من

کناردریانشسته بودم،در سکوت و تنهایی .صدای امواج ،طنین خوش هستی بود ومن درکنار این وسعت بی کران غرق اسرار الهی،لحظه ای باخودم اندیشیدم : چرادریاآبی رنگ است؟چراخدای خوب ومهربان آب را به رنگ آبی در آورده،با این همه لطافت و زیبایی؟دلم آرام تر از همیشه به من گفت:آیاتومیتوانی بگویی که چراقلب انسانها همیشه سرخ است؟جواب دادم:نه معلوم است که نمی توانم بگویم.دلم آرام نجوا کرد:درهررنگی حکمتی است.آن گونه که رنگ برگ سبزاست،چون نشانه ای ازسرسبزی وخرمی است.رنگ تنه درخت قهوه ای است؛چون رنگ قهوه ای نشانه ی استواربودن وبلندقامتی وایستادگی است و...

 از همان زمان بود که من سعی کردم، رازهای آفرینش را بیشتر درک کنم واین مطلب را همواره به خاطر داشته باشم که خداوندبخشنده و مهربان درهرکاریارنگ هرچیزحکمتی قرارداده ومی خواهدازطریق این حکمتهاراه زندگی کردن رابه ماانسان بیاموزد،راه خوب اندیشیدن در طبیعت را و جاودانه شدن را...



نظرات شما عزیزان:

بخرش
ساعت3:17---20 بهمن 1391
سلام دوست عزیز. وبلاگم را بستند. در نشانی جدید http://buyit2.blogfa.com در خدمت خواهم بود. اگر لطف کرده بودید و مرا لینک کرده بودید لطف کنید و نشانی لینک را تصحیح کنید. سعی می کنم دوباره بنویسم و نا امید نشوم. سپاسگزارم از حمایتتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, :: 23:12
mahtab

آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترين ها را براي بهترين ها در نظر ميگيريم و آدرس behtarinha-2000.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 19737
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

style="display:none">

ابزار هدایت به بالای صفحه

Online User

<-PollName->

<-PollItems->

ابي به رنگ دريا


<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
ادامه مطلب

+نوشته شده در <-PostDate->ساعت<-PostTime->توسط <-PostAuthor-> | |